Spor İstanbul tarafından, pandemiye karşı verdikleri mücadeleyi yılmadan sürdüren sağlık çalışanlarına yönelik üst düzeyde hijyen tedbirleri alınarak düzenlenen ‘Sağlık Çalışanlarına Özel Tenis Turnuvası’ gerçekleştirildi. 213 sağlık çalışanının katıldığı özel turnuva kıyasıya mücadeleye sahne oldu. Kayıt ücreti alınmayan bu özel turnuvada, 27 Eylül Pazar(Bugün) gerçekleştirilen finallerde şampiyonlara ödülleri İBB Destek Hizmetleri Daire Başkanı Mansur Güneş tarafından verildi.
Şampiyonlar Ödüllerine Kavuştu
18+ Tek Kadınlar Turnuvası’nda şampiyonluğa Merve Herduman, 18+ Tek Erkeklerde ise şampiyonluğa Alp Yakut ulaştı.
35+ Tek Kadınlar turnuvasında yaşanan kıyasıya mücadeleyi kazanan isim Emel Pehlivan oldu. Bir diğer kategori olan 35+ Tek Erkekler de şampiyonluğa Özer Özdemir ulaştı.
Turnuvanın son finali olan Çift Erkekler de Şampiyon Ahmet Yelkencioğlu ve Suat Nail Ömeroğlu çifti oldu.
Son Güncelleme: 28 Eylül 2020 | Etiketler: AB, AK PARTİ, ANKARA, chp, cumhurbaşkanı erdoğan, DEVLET BAHÇELİ, DÜNYA, EKONOMİ, EMNİYET, gelişmeler, google, google haberler, güncel haber, gündem, HABERLER, HAYAT, İLLER, istanbul, JANDARMA, KEMAL KILIÇDAROĞLU, KÜLTÜR SANAT, MAGAZİN, MHP, SAĞLIK ÇALIŞANLARINA SPOR MORALİ, SALGIN, SİYASET, SİYASİLER, son dakika, SPOR, TSK, TÜRKİYE, ÜLKELER, virüs
Birleşik Rusya, Gubkinsky’deki (Yamalo-Nenets Özerk Okrugu) bir okul kampında çocukların kalış koşullarını inceledi
По Народной программе «Единой России» в Новосибирске построили инфекционную больницу
В Челябинске «Единая Россия» проверила на безопасность места детского отдыха
Birleşik Rusya aktivistleri, Bryansk bölgesinde ve Trans-Baykal Bölgesi’nde çevresel protestolar ve temizlik günleri düzenledi
TÜRK MİLLİ KUVVETLER VAKFI GENEL BAŞKANI DR. FATİH ŞİMGA`DAN BABALAR GÜNÜ MESAJI
MEHMET TAŞ`DAN BABALAR GÜNÜ MESAJI