Sağlık Bakanı Koca, COVID-19 ile mücadelenin birlikte yürütülmesini gerektiğini hatırlatarak, salgının mevki ayrımı yapmadığını söyledi.
Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, sosyal medya hesabı Twitter’dan açıklama yaptı.
Bakan Koca açıklamasında, COVID-19 salgınıyla mücadelenin hastalığa yakalanmış olanlara bırakılmaması gerektiğini ifade ederek, “Bu konuda, yanlış yere ısrar etmeyelim” dedi.
Koca ayrıca, “Dünyanın şu ana kadarki tecrübesine göre, salgın; sosyal sınıf, sosyal statü, zengin yoksul, köşe yazarı, gazete okuru, amir, memur, halk, mevki sahibi ayrımı yapmıyor” sözleriyle virüsün tehlikesini bir kez daha hatırlattı.
kaynak:TRT HABER
Son Güncelleme: 21 Temmuz 2020 | Etiketler: AB, AK PARTİ, ANKARA, chp, cumhurbaşkanı erdoğan, DEVLET BAHÇELİ, DÜNYA, EKONOMİ, EMNİYET, gelişmeler, google, google haberler, güncel haber, gündem, HABERLER, HAYAT, İLLER, istanbul, JANDARMA, KEMAL KILIÇDAROĞLU, KÜLTÜR SANAT, MAGAZİN, MHP, Sağlık Bakanı Koca, SALGIN, salgının mevki ayrımı yapmadığını söyledi, SİYASET, SİYASİLER, son dakika, SPOR, TSK, TÜRKİYE, ÜLKELER, virüs
«Единая Россия» поддержала проект смоленских поисковиков по сохранению имён героев Великой Отечественной войны
Birleşik Rusya, Gubkinsky’deki (Yamalo-Nenets Özerk Okrugu) bir okul kampında çocukların kalış koşullarını inceledi
«Единая Россия» утвердила кандидата на пост губернатора Пензенской области
По Народной программе «Единой России» в Новосибирске построили инфекционную больницу
Birleşik Rusya’nın desteğiyle Stavropol’da bir çocuk dama şampiyonası düzenlendii
İŞ İNSANI MEHMET ŞEKER`DEN BABALAR GÜNÜ MESAJI