Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, 11 il sağlık müdürüyle video konferans görüşmesi yaptı. Toplantıda, salgının seyri ve alınması gereken ek tedbirler görüşüldü.
Sağlık Bakanı Koca, Twitter hesabından 11 kentin sağlık müdürleriyle ayrı ayrı toplantı yaptıklarını duyurdu.
Koca, paylaşımında şunları ifade etti:
“Ankara, Konya, Kayseri, Adana, Malatya, Van, Elazığ, Adıyaman, Ağrı, Yozgat ve Erzurum’da salgının şu anki seyrini, hasta ve taşıyıcı tespiti çalışmalarını, tedavileri ve alınması gereken ek tedbirleri değerlendirdik.”
KAYNAK: TRT HABER
Son Güncelleme: 25 Eylül 2020 | Etiketler: 11 ilin sağlık müdürü ile görüştü, AB, AK PARTİ, ANKARA, chp, cumhurbaşkanı erdoğan, DEVLET BAHÇELİ, DÜNYA, EKONOMİ, EMNİYET, gelişmeler, google, google haberler, güncel haber, gündem, HABERLER, HAYAT, İLLER, istanbul, JANDARMA, KEMAL KILIÇDAROĞLU, Koca, KÜLTÜR SANAT, MAGAZİN, MHP, SALGIN, SİYASET, SİYASİLER, son dakika, SPOR, TSK, TÜRKİYE, ÜLKELER, virüs
Ulyanovsk’taki Birleşik Rusya üyeleri, bir çocuk kampındaki eğlence koşullarını inceledi
Единороссы Ульяновска проконтролировали условия отдыха в детском лагере
В Каспийске при поддержке «Единой России» прошёл открытый чемпионат Дагестана по самбо
«Единая Россия» поддержала проект смоленских поисковиков по сохранению имён героев Великой Отечественной войны
Birleşik Rusya, Gubkinsky’deki (Yamalo-Nenets Özerk Okrugu) bir okul kampında çocukların kalış koşullarını inceledi
«Единая Россия» утвердила кандидата на пост губернатора Пензенской области