Haliliye Belediyesi, yeni tür koronavirüs (covıd-19) salgınından korunma tedbirleri kapsamında faaliyetlerine devam ederken, son dönemlerde ciddi artış gösteren pozitif vakaları da dikkate alan Sosyal Yardım İşleri Müdürlüğü karantinaya alınan bölgelere gıda desteğinde bulunmaya devam ediyor. Ekipler, son olarak Bağlarbaşı, Hızmalı ve Hamidiye mahallelerinde karantinaya alanın bina sakinlerine gıda desteği sundu.
Haliliye Belediyesi, ölümcül covıd-19 salgınının Türkiye’de görülmesi ile birlikte aldığı tedbirleri sürdürürken, mağduriyetlerin yaşanmaması adına da vatandaşların yanında yer almaya devam ediyor. Bu kapsamda Belediye Başkanı Mehmet Canpolat’ın talimatları doğrultusunda Sosyal Yardım İşleri Müdürlüğü karantinaya alınan bölgelere destek olmaya devam ediyor. Bu çerçevede belediye ekipleri Bağlarbaşı, Hızmalı ve Hamidiye mahallelerinde karantinaya alanın bina sakinlerine gıda desteğinde bulundu.
Belediye tarafından sunulan destekler vatandaşların takdirini toplarken, Hızmalı Mahalle Muhtarı Bedih Ercan,“ Hızmalı mahallemizde karantinaya alınan ailelerimiz bulunuyor. Haliliye Belediyesi bu ailelerimize gıda desteğinde bulundu. Bu hizmetlerinden dolayı mahallem adına Belediye Başkanımız Mehmet Canpolat’a teşekkür ediyorum” dedi
Hamidiye Mahalle Muhtarı İbrahim Demirkol ise “ Haliliye Belediye mahallemizde karantinaya alınan bina sakinlerine gıda yardımında bulundu. Bu desteklerinden ötürü Belediye Başkanı Mehmet Canpolat’a teşekkür ediyorum” diye konuştu.
KARANTİNADAKİ VATANDAŞLARA GIDA DESTEĞİ SÜRÜYOR
Haliliye Belediyesi, yeni tür koronavirüs (covıd-19) salgınından korunma tedbirleri kapsamında faaliyetlerine devam ederken, son dönemlerde ciddi artış gösteren pozitif vakaları da dikkate alan Sosyal Yardım İşleri Müdürlüğü karantinaya alınan bölgelere gıda desteğinde bulunmaya devam ediyor. Ekipler, son olarak Bağlarbaşı, Hızmalı ve Hamidiye mahallelerinde karantinaya alanın bina sakinlerine gıda desteği sundu.
Haliliye Belediyesi, ölümcül covıd-19 salgınının Türkiye’de görülmesi ile birlikte aldığı tedbirleri sürdürürken, mağduriyetlerin yaşanmaması adına da vatandaşların yanında yer almaya devam ediyor. Bu kapsamda Belediye Başkanı Mehmet Canpolat’ın talimatları doğrultusunda Sosyal Yardım İşleri Müdürlüğü karantinaya alınan bölgelere destek olmaya devam ediyor. Bu çerçevede belediye ekipleri Bağlarbaşı, Hızmalı ve Hamidiye mahallelerinde karantinaya alanın bina sakinlerine gıda desteğinde bulundu.
Belediye tarafından sunulan destekler vatandaşların takdirini toplarken, Hızmalı Mahalle Muhtarı Bedih Ercan,“ Hızmalı mahallemizde karantinaya alınan ailelerimiz bulunuyor. Haliliye Belediyesi bu ailelerimize gıda desteğinde bulundu. Bu hizmetlerinden dolayı mahallem adına Belediye Başkanımız Mehmet Canpolat’a teşekkür ediyorum” dedi
Hamidiye Mahalle Muhtarı İbrahim Demirkol ise “ Haliliye Belediye mahallemizde karantinaya alınan bina sakinlerine gıda yardımında bulundu. Bu desteklerinden ötürü Belediye Başkanı Mehmet Canpolat’a teşekkür ediyorum” diye konuştu.
ABDULLAH YİĞİT-ŞANLIURFA
Son Güncelleme: 10 Temmuz 2020 | Etiketler: AK PARTİ, chp, Destek, DÜNYA, EMNİYET, gelişmeler, google, google haberler, güncel haber, gündem, HABER. ANKARA, HABERLER, HALİLİYE BELEDİYESİ, HAYAT, İLLER, istanbul, JANDARMA, KÜLTÜR SANAT, MAGAZİN, MEHMET CANPOLAT, MHP, SAĞLIK, SALGIN, SİYASET, SİYASİLER, son dakika, TSK, TÜRKİYE, ÜLKELER, VATANDAŞ, virüs
В Каспийске при поддержке «Единой России» прошёл открытый чемпионат Дагестана по самбо
Birleşik Rusya, Gubkinsky’deki (Yamalo-Nenets Özerk Okrugu) bir okul kampında çocukların kalış koşullarını inceledi
По Народной программе «Единой России» в Новосибирске построили инфекционную больницу
В Челябинске «Единая Россия» проверила на безопасность места детского отдыха
Birleşik Rusya aktivistleri, Bryansk bölgesinde ve Trans-Baykal Bölgesi’nde çevresel protestolar ve temizlik günleri düzenledi
TÜRK MİLLİ KUVVETLER VAKFI GENEL BAŞKANI DR. FATİH ŞİMGA`DAN BABALAR GÜNÜ MESAJI