Şanlıurfa Haliliye Belediyesi, Kovid-19 salgınıyla mücadelede kısıtlamaların hafifletilmesinin ardından ilçe genelinde denetimlerini yoğunlaştırarak, devam ettiriyor.
Zabıta Müdürlüğü ekipleri, küresel bir salgın olan Kovid-19 ile mücadele çalışmaları kapsamında İl Hıfzıssıhha Kurulunun almış olduğu kararlar doğrultusunda ilçe genelinde denetimlerini gerçekleştiriyor. İçişleri Bakanlığınca da yayımlanan Tematik Denetim Genelgesi kapsamında da, salgınla mücadele çalışmalarını yürüten Zabıta Müdürlüğü, sorumluluk alanındaki gıda satışı yapan işyerleri başta olmak üzere vatandaşların yoğun bulunduğu alanları denetliyor. Semt pazarları, marketler, kasaplar, lokanta ve kuruyemiş satışı yapan işyerlerinde gerçekleştirilen denetimler kapsamında zabıta ekipleri; maske, mesafe ve temizlik ile salgınla mücadelede belirlenen işyeri açma ve kapama saatleri konusunda uyarılarda bulunuyor.
Denetimler kapsamında kurallara uymadığı belirlenen işyerlerine cezai işlem uygulayan zabıta ekipleri, denetimlerini program dahilinde devam ettiriyor.
HABER:ABDULLAH YİĞİT

Son Güncelleme: 20 Mart 2021 | Etiketler: DENETİMLERİNİ YOĞUNLAŞTIRDI, HALİLİYE’DE ZABITA
В Каспийске при поддержке «Единой России» прошёл открытый чемпионат Дагестана по самбо
Birleşik Rusya, Gubkinsky’deki (Yamalo-Nenets Özerk Okrugu) bir okul kampında çocukların kalış koşullarını inceledi
По Народной программе «Единой России» в Новосибирске построили инфекционную больницу
В Челябинске «Единая Россия» проверила на безопасность места детского отдыха
Birleşik Rusya aktivistleri, Bryansk bölgesinde ve Trans-Baykal Bölgesi’nde çevresel protestolar ve temizlik günleri düzenledi
TÜRK MİLLİ KUVVETLER VAKFI GENEL BAŞKANI DR. FATİH ŞİMGA`DAN BABALAR GÜNÜ MESAJI