Şanlıurfa Haliliye Belediyesi, kamu kurum ve kuruluşları, bankamatikler ve apartmanlarda dezenfeksiyon çalışmalarını kararlı şekilde sürdürüyor.
Haliliye Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü, küresel bir sorun haline gelen Kovid-19 ile mücadelede çalışmalarını mesai mefhumu gözetmeden sürdürüyor. Pandemiyle mücadelenin en önemli safhası olan dezenfekte çalışmalarını program dahilinde ilçe geneline yayan ekipler, halkın yoğun olduğu noktalarda ayrıca çalışmalar yürütüyor. Dezenfeksiyon çalışmaları kapsamında kamu kurum ve kuruluşları, apartmanlar ve bankamatikler de, ekiplerin dezenfekte alanları arasında yer alıyor. Hummalı şekilde yürütülen çalışmalara ek olarak da, 4442263 numaralı Beyaz Masa Hattını arayan vatandaşların taleplerine yanıt veriliyor.
Temizlik İşleri Müdürlüğünden yapılan açıklamada, Kovid-19 salgınıyla mücadele çalışmalarının kararlılıkla süreceği ifade edildi.
ABDULLAH YİĞİT-ŞANLIURFA

Son Güncelleme: 08 Ocak 2021 | Etiketler: Belediye Başkanı Mehmet Canpolat, HALİLİYE BELEDİYESİ, KOVİD-19 MÜCADELESİNİ SÜRDÜRÜYOR
Ulyanovsk’taki Birleşik Rusya üyeleri, bir çocuk kampındaki eğlence koşullarını inceledi
В Каспийске при поддержке «Единой России» прошёл открытый чемпионат Дагестана по самбо
Birleşik Rusya, Gubkinsky’deki (Yamalo-Nenets Özerk Okrugu) bir okul kampında çocukların kalış koşullarını inceledi
По Народной программе «Единой России» в Новосибирске построили инфекционную больницу
В Челябинске «Единая Россия» проверила на безопасность места детского отдыха
Birleşik Rusya aktivistleri, Bryansk bölgesinde ve Trans-Baykal Bölgesi’nde çevresel protestolar ve temizlik günleri düzenledi