Anda Kardeşe Vefa Derneği Şanlıurfa Temsilcisi Hadi Öztop, 14 Mart Tıp Bayramı dolayısı ile bir mesaj yayınladı.
Öztop, mesajında salgın sürecinde emeğini esirgemeden gece gündüz çalışan sağlık çalışanlarına teşekkür etti.
Sağlığın, huzur ve mutluluğun vazgeçilmez unsuru olduğunu aktaran Öztop , “İnsan hayatını her şeyin üstünde tutan, zorluklara aldırmadan fedakarca vatandaşlarımıza kaliteli ve etkin hizmet sunan, başta hekimlerimiz olmak üzere tüm sağlık çalışanlarımızın 14 Mart Tıp Bayramı’nı en içten dileklerimle kutluyorum. Her türlü şiddetten uzak, aileleri ile birlikte sağlıklı, huzurlu bir hayat sürmelerini diliyorum.” değerlendirmesinde bulundu.
HADİ ÖZTOP-ŞANLIURFA
Son Güncelleme: 14 Mart 2021 | Etiketler: 14 MART TIP BAYRAMI MESAJI, Hadi Öztop, Hadi Öztop `tan 14 Mart Tıp Bayramı mesajı
В Каспийске при поддержке «Единой России» прошёл открытый чемпионат Дагестана по самбо
Birleşik Rusya, Gubkinsky’deki (Yamalo-Nenets Özerk Okrugu) bir okul kampında çocukların kalış koşullarını inceledi
По Народной программе «Единой России» в Новосибирске построили инфекционную больницу
В Челябинске «Единая Россия» проверила на безопасность места детского отдыха
Birleşik Rusya aktivistleri, Bryansk bölgesinde ve Trans-Baykal Bölgesi’nde çevresel protestolar ve temizlik günleri düzenledi
TÜRK MİLLİ KUVVETLER VAKFI GENEL BAŞKANI DR. FATİH ŞİMGA`DAN BABALAR GÜNÜ MESAJI