İnsani ateşkesi ihlal eden Ermenistan ordusu sivil yerleşim birimlerini hedef almaya devam ediyor.
Azerbaycan Savunma Bakanlığı yaptığı açıklamada,Goranboy, Terter, Ağdam ve Ağcabedi bölgelerindeki sivil yerleşim birimlerine Ermenistan ordusu tarafından sabah erken saatlerden itibaren ateş açıldığı ve Azerbaycan birlikleri tarafından gerekli önlemlerin alındığı belirtildi.
KAYNAK: TRT HABER
Son Güncelleme: 16 Ekim 2020 | Etiketler: AK PARTİ, ANKARA, AVRUPA, AZERBAYCAN, BAHÇELİ, chp, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, DÜNYA, EKONOMİ, Ermenistan ordusu sivil yerleşim birimlerini hedef almaya devam ediyor, google, GÜNCEL, gündem, istanbul, İzmir, Kılıçdaroğlu, MAGAZİN, MHP, PANDEMİ, SAĞLIK, SİYASET, son dakika, SPOR, TÜRKİYE
Blagoveshchensk’teki Birleşik Rusya kamu destek merkezinde, engelli çocukları olan anneler için bir fitness merkezi kuruldu
В штабе общественной поддержки «Единой России» в Благовещенске устроили фитнес-площадку для мам детей с ОВЗ
В Ростове-на-Дону при поддержке «Единой России» открылась экспозиция, посвященная геноциду советского народа
Birleşik Rusya, Stavropol Bölgesi’nin Predgorny ilçesinde Sovyet askeri kahramanlarının dul eşleriyle bir toplantı düzenledi
Ulyanovsk’taki Birleşik Rusya üyeleri, bir çocuk kampındaki eğlence koşullarını inceledi
Единороссы Ульяновска проконтролировали условия отдыха в детском лагере