Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi, Şanlıurfa sokaklarında duygu sömürüsü yaparak, vatandaşlardan para isteyen dilencilere yönelik Zabıta Daire Başkanlığı bünyesinde “Dilenci Timi’’ kurdu.
Şanlıurfa’yı dilencilerden arındırmayı hedefleyen Büyükşehir Belediyesi Zabıta Daire Başkanlığı, Sokaklarda, Cami önlerinde ve kırmızı ışıklarda durarak vatandaşlardan para talep eden dilencilere, sivil zabıtalar aracılığıyla önlem alınıyor.
Zabıta Dilenci Timi insanların dini duygularını istismar ederek haksız kazanç elde etmeye çalışan ve büyük çoğunluğu çocuk ve Suriyeli olan dilencilerden oluşan grupla mücadelesini sürdürüyor.
Şanlıurfa’nın işlek caddeler, ana arterler ile camii önlerinde dilenenleri yakalayan dilenci timi yakaladığı dilencileri zabıta karakoluna götürüyor.
Büyükşehir Belediyesi Zabıta ekipleri, topladıkları dilencilere uyarılarda bulunarak dilencilik yapmaya devam etmeleri halinde haklarında cezai işlem yapılacağını belirtiyor.
ABDULLAH YİĞİT-ŞANLIURFA

Son Güncelleme: 22 Ocak 2021 | Etiketler: BAŞKAN ZEYNEL ABİDİN BEYAZGÜL, Büyükşehir Belediyesi, Zabıta Daire Başkanlığı bünyesinde “Dilenci Timi’’ kuruldu
«Единая Россия» провела семейные праздники в муниципалитетах ХМАО
Ulyanovsk’taki Birleşik Rusya üyeleri, bir çocuk kampındaki eğlence koşullarını inceledi
В Каспийске при поддержке «Единой России» прошёл открытый чемпионат Дагестана по самбо
Birleşik Rusya, Gubkinsky’deki (Yamalo-Nenets Özerk Okrugu) bir okul kampında çocukların kalış koşullarını inceledi
По Народной программе «Единой России» в Новосибирске построили инфекционную больницу
В Челябинске «Единая Россия» проверила на безопасность места детского отдыха