Eyyübiye Belediye Başkanı Mehmet Kuş, Regaip Kandili dolayısı ile bir mesaj
yayımladı. Başkan Kuş mesajında, “Recep, Şaban ve Ramazan aylarının
başlangıcı ile Regaip Kandilini karşılamanın mutluluğunu yaşıyoruz.” Dedi.
Eyyübiye Belediye Başkanı Mehmet Kuş, Regaip Kandili dolayısı ile bir mesaj
yayımladı. Başkan Kuş mesajında, “Recep, Şaban ve Ramazan aylarının
başlangıcı ile Regaip Kandilini karşılamanın mutluluğunu yaşıyoruz.” Dedi.
Kandillerin, insanların kalplerin birbirlerine yaklaştıran, komşuluk,
akrabalık, birlik, beraberlik, dayanışma duygularını arttıran geceler
olduğuna işaret eden Başkan Kuş mesajında şunları söyledi,” İnsanların
kurtuluşuna vesile olan, rahmet ve merhamet kapılarının ardına kadar
açıldığı, günahların bağışlanması için el açıp dua edenlerin, dualarının
kabul olduğu müstesna gecelerden birini daha idrak edeceğiz. Mağfiretin,
bereketin ve lütfun bol olduğu üç aylara bir kez daha kavuşmanın
mutluluğunu yaşıyoruz. Regaip Kandiliyle başlayan, bin aydan hayırlı Kadir
gecesiyle zirveye ulaşan bu gecenin İslam alemine barış ve huzur
getirmesini diler, bu vesile ile tüm Eyyübiyeli ve Şanlıurfalı
hemşehrilerimin ve İslam âleminin mübarek Regaip kandilini en içten
dileklerimle tebrik ederim. ”
ABDULLAH YİĞİT-ŞANLIURFA
Son Güncelleme: 18 Şubat 2021 | Etiketler: BAŞKAN KUŞ, BAŞKAN KUŞ’TAN REGAİP KANDİLİ MESAJI, Regaip Kandili mesajı
Ulyanovsk’taki Birleşik Rusya üyeleri, bir çocuk kampındaki eğlence koşullarını inceledi
В Каспийске при поддержке «Единой России» прошёл открытый чемпионат Дагестана по самбо
Birleşik Rusya, Gubkinsky’deki (Yamalo-Nenets Özerk Okrugu) bir okul kampında çocukların kalış koşullarını inceledi
По Народной программе «Единой России» в Новосибирске построили инфекционную больницу
В Челябинске «Единая Россия» проверила на безопасность места детского отдыха
Birleşik Rusya aktivistleri, Bryansk bölgesinde ve Trans-Baykal Bölgesi’nde çevresel protestolar ve temizlik günleri düzenledi