Şanlıurfa Eyyübiye Belediye Başkanı Mehmet Kuş, 24 Kasım Öğretmenler Günü nedeniyle bir mesaj yayımladı.
Eyyübiye Belediye Başkanı Mehmet Kuş, 24 Kasım Öğretmenler Günü nedeniyle bir mesaj yayımladı. Başkan Kuş mesajında tüm öğretmenlerin 24Kasım Öğretmenler gününü kutladı.
Başkan Kuş mesajında,” Öğretmenlik; her zaman bilginin üretilmesi, geliştirilmesi ve yarınlara aktarılması sürecinde çok önemli bir role sahip olmuştur. Emek, özveri ve sabır gösterip geleceğimizin teminatı olan çocuklarımızı gönül rahatlığıyla emanet ettiğimiz öğretmenlerimizle ve eğitimcilerimizle bir gün değil her gün birlikteyiz.
Gençlerimizin gelişimi ve gelecek kuşaklarda iyi birer birey olmaları için çalışan öğretmenlerimiz ülke olarak zor bir süreç olan pandemi günlerinde de üstüne düşen vazifeyi fazlasıyla yerine getiriyorlar.
Bu duygu ve düşüncelerle gecesini gündüzüne katan ve bu uğurda çalışan tüm öğretmenlerimizin 24 Kasım Öğretmenler Gününü kutluyor, tüm öğretmenlerimize sağlık, mutluluk ve başarılar diliyorum” ifadelerini kullandı.
ABDULLAH YİĞİT-ŞANLIURFA
Son Güncelleme: 24 Kasım 2020 | Etiketler: BAŞKAN KUŞ, BAŞKAN KUŞ’TAN ÖĞRETMENLER GÜNÜ MESAJI, EYYÜBİYE BELEDİYESİ, MEHMET KUŞ, ÖĞRETMENLER GÜNÜ MESAJI
Birleşik Rusya, Gubkinsky’deki (Yamalo-Nenets Özerk Okrugu) bir okul kampında çocukların kalış koşullarını inceledi
По Народной программе «Единой России» в Новосибирске построили инфекционную больницу
В Челябинске «Единая Россия» проверила на безопасность места детского отдыха
Birleşik Rusya aktivistleri, Bryansk bölgesinde ve Trans-Baykal Bölgesi’nde çevresel protestolar ve temizlik günleri düzenledi
TÜRK MİLLİ KUVVETLER VAKFI GENEL BAŞKANI DR. FATİH ŞİMGA`DAN BABALAR GÜNÜ MESAJI
MEHMET TAŞ`DAN BABALAR GÜNÜ MESAJI