Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, sosyal medya hesabından tedbirin önemini hatırlattı, “Salgınlar tedbirsiz aşılmaz. Tedbirli bir gün diliyorum” dedi.
Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, Twitter hesabından salgınların tedbirsiz aşılmadığını paylaştı.
“Bugünü salgın hiç yokmuş gibi yaşarsak, yarın, önlenebilir nedenlere rağmen 19 can kaybımızın, 1127 yoğun bakım hastamızın olduğu dünü bile iyi günlerimizden biri kabul ederiz” sözlerine yer veren Koca, ‘tedbirli’ bir gün diledi.
KAYNAK:TRT HABER
Son Güncelleme: 06 Temmuz 2020 | Etiketler: BAKAN KOCA, hatırlatma, SAĞLIK, sosyal mesafa, TEDBİR
«Единая Россия» поддержала проект смоленских поисковиков по сохранению имён героев Великой Отечественной войны
Birleşik Rusya, Gubkinsky’deki (Yamalo-Nenets Özerk Okrugu) bir okul kampında çocukların kalış koşullarını inceledi
«Единая Россия» утвердила кандидата на пост губернатора Пензенской области
По Народной программе «Единой России» в Новосибирске построили инфекционную больницу
Birleşik Rusya’nın desteğiyle Stavropol’da bir çocuk dama şampiyonası düzenlendii
İŞ İNSANI MEHMET ŞEKER`DEN BABALAR GÜNÜ MESAJI