Sağlık Bakanı Koca, Covid-19 tedbirlerine uyulmadan düzenlenen asker uğurlamalarıyla ilgili, “Uğurlamaları bu şekilde yapanlar, kendilerine iyilik, arkadaşlarına arkadaşlık yapmıyor” sözleriyle tepki gösterdi.
Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, sosyal medya hesabından ‘asker uğurlamaları’ ile ilgili açıklama yaptı.
Bakan Koca, son günlerde tedbirlere uyulmadan asker eğlencesi düzenlendiği haberlerinin arttığını belirterek, “Uğurlamaları bu şekilde yapanlar, kendilerine iyilik, arkadaşlarına arkadaşlık yapmıyor. Arkadaşının vatani görevine pozitif tanı konmuş olarak başlamasını, hangi arkadaş ister?” açıklamasını yaptı.
kaynak:TRT HABER
Son Güncelleme: 30 Haziran 2020 | Etiketler: açıklama, ASKER, BAKAN KOCA, GOOGLE NEWA, NEWS, UĞURLAMA, yaptı
«Единая Россия» поддержала проект смоленских поисковиков по сохранению имён героев Великой Отечественной войны
Birleşik Rusya, Gubkinsky’deki (Yamalo-Nenets Özerk Okrugu) bir okul kampında çocukların kalış koşullarını inceledi
«Единая Россия» утвердила кандидата на пост губернатора Пензенской области
По Народной программе «Единой России» в Новосибирске построили инфекционную больницу
Birleşik Rusya’nın desteğiyle Stavropol’da bir çocuk dama şampiyonası düzenlendii
İŞ İNSANI MEHMET ŞEKER`DEN BABALAR GÜNÜ MESAJI