Avustralya’nın Victoria eyaletinde, koronavirüs nedeniyle 2 kişinin daha hayatını kaybetmesiyle ülkede can kaybı 106’ya yükseldi.
Avustralya’nın Victoria Eyalet Başbakanı Daniel Andrews, eyaletteki COVID-19 nedeniyle yaşanan can kayıpları ve yeni vakalardaki artışla ilgili açıklama yaptı.
Başbakan Andrews, eyaletin başkenti Melbourne’da son 24 saatte yapılan testlerde 127 kişinin daha COVID-19’a yakalandığını ve virüse yakalanan 60 ve 90’lı yaşlardaki 2 erkek hastanın hayatını kaybettiğini açıkladı.
Yaşanan can kaybıyla eyalette COVID-19’dan ölenlerin sayısı 22’ye, Avustralya genelinde 106’ya yükseldi.
kaynak:TRT HABER
Son Güncelleme: 06 Temmuz 2020 | Etiketler: 'nın Victoria eyaletinde, 106'ya, Avustralya, can kaybı, HASTA, ölüm, yükseldi
«Единая Россия» поддержала проект смоленских поисковиков по сохранению имён героев Великой Отечественной войны
Birleşik Rusya, Gubkinsky’deki (Yamalo-Nenets Özerk Okrugu) bir okul kampında çocukların kalış koşullarını inceledi
«Единая Россия» проверила условия пребывания детей в пришкольном лагере в Губкинском (ЯНАО)
«Единая Россия» утвердила кандидата на пост губернатора Пензенской области
Novosibirsk’te Birleşik Rusya Halk Programı kapsamında bir bulaşıcı hastalıklar hastanesi inşa edildi
По Народной программе «Единой России» в Новосибирске построили инфекционную больницу