Adana’da organize sanayi bölgesindeki nişasta fabrikasında yangın çıktı. Yangına havadan ve karadan müdahale ediliyor.
Adana Hacı Sabancı Organize Sanayi Bölgesi’ndeki nişasta fabrikasında henüz belirlenemeyen bir nedenle yangın çıktı.
Alevler kısa sürede büyüdü, fabrikanın büyük bölümünü sardı. İhbar üzerine bölgeye çok sayıda itfaiye ekibi sevk edildi. Bir helikopter de havadan söndürme çalışmalarına katıldı. Yangına karada ve havadan müdahale devam ediyor.
kaynak:TRT HABER
Son Güncelleme: 28 Haziran 2020 | Etiketler: ADANA, ADANA OSB, FANRİKA, OSB, YANGIN
Birleşik Rusya, Gubkinsky’deki (Yamalo-Nenets Özerk Okrugu) bir okul kampında çocukların kalış koşullarını inceledi
По Народной программе «Единой России» в Новосибирске построили инфекционную больницу
В Челябинске «Единая Россия» проверила на безопасность места детского отдыха
Birleşik Rusya aktivistleri, Bryansk bölgesinde ve Trans-Baykal Bölgesi’nde çevresel protestolar ve temizlik günleri düzenledi
TÜRK MİLLİ KUVVETLER VAKFI GENEL BAŞKANI DR. FATİH ŞİMGA`DAN BABALAR GÜNÜ MESAJI
MEHMET TAŞ`DAN BABALAR GÜNÜ MESAJI